ELVIS HAS LEFT ASIA

zondag 6 februari 2011

writersblock

Ha, lieve vriendjes en vriendinnetjes !
Na de landing op koh Jam is het met me gebeurt : ik heb niks meer te melden, niets om te klagen, ben volkomen relaxed, 1 met het eiland, zen onder de zon.
Schrijven over jezelf is jezelf een beetje blootgeven maar ik heb de hele dag niet veel meer aan dan een lendelapje (ja, dames) dus dat blote dat kennen we nu wel. Kan natuurlijk zeggen dat we net, het is hier nu half 2, een soepje hebben gegeten, en dat Eli een tukje doet. Dat E. vanmorgen B's zonnebril vakkundig heeft gesloopt en dat we morgen een nachtje op koh Lanta blijven om een nieuwe prescription-bril te laten maken. Dat we straks wel weer even op het strand gaan liggen maar dat het nu nog een beetje te warm is. Dat de bediening hier op Joy's bungalows echt vriendelijk is. Dat ik me geen zorgen meer maak over m'n teint. Dat we een ontzettend saai stel uit duitsland hebben ontmoet waar we maar niet vanaf komen (zij komt oorspronkelijk uit Korea dus ze zullen thuis wel veel kleefrijst eten). Dat ik hun beetje rare zoontje vanmorgen van de verdrinkingsdood heb gered omdat hij dacht dat zijn beentjes langer waren dan de zee diep was.

Dat mijn voornemen om misschien te stoppen met roken in rook is opgegaan met deze prijzen voor sigaretten, je betaalt de helft, maar dat ik toch niet goedkoper uit ben omdat  B. meerookt als een schoorsteen. Dat het inmiddels 21:15 is en dat de tijd hier vliegt. Dat we hier toch gewoon internet hebben. Dat de temperatuur van het azuurblauwe zeewater zo rond de 29 graden ligt. Dat de saaie duitsers weer aan ons tafeltje zijn komen zitten.

Maar dit soort dingen zeg ik liever niet, nachstes mal werde ich wieder persohnlich......

5 opmerkingen:

  1. Alweer leuke foto's. Lijkt wel sinterklaas. Wat voor krabben heeft Eli op z'n snoet. Is het gelukt met de nieuwe zonnebril. Blijven de plakkers nog lang. Hoop voor jullie dat ze Koh Lanta overslaan. Waren naar opera pietje waar weer werd gedemonstreerd dat opera mooi is maar dat er erg veel in wordt gezongen. Het is ook een puik slaapmiddel. daarna flapjessoep gegeten. was gezellig. geniet rustig verder. foto met lendedoek hou ik tegoed. liefs, j.m.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hè mensen wat grappig. Ik heb vorig aar ook een brilletje laten maken op Lanta. Vlak bij de pier maar wel flink onderhandelen hoor! Je kan op lanta olifant rijden. Misschien leuk voor die kotertjes. Goed dat jullie nu in de relaxmodus staan. Heerlijk. Veel plezier en blijven schrijven! Dick: beter pas stoppen na de terugvlucht. Heb je toch al 11 uur geen nicotine gehad! Kussie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. eli heeft geen wond op z'n hoofd. Hij is net wakker van slapen in de rugdrager.
    De 11e gaan we hier weg (voorlasnog) en dan laat ik een brilletje maken op lanta. Onderhandelen zal ik :0

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee buurtjes,
    Blij dat jullie eindelijk de vakantiemodus gevonden hebben! Heel leuk om alles te lezen en de foto's te bekijken (Sylvie: "Ze lachen naar me, zie je, mama, ze kijken naar me" en, net voor het slapen gaan, al peinzend: "Ik denk niet dat Oren ooit nog terug komt" aaaaaaaghhh)Blijf genieten, zo gaat 'ie goed! Grtz..Thy Neighbours

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He bah wat klinkt dat allemaal naar zeg! Ben echt helemaal niet jaloers en zou ook helemaal niet willen ruilen met al die narigheid daar bij jullie :) Jeetje jongens wat klinkt dat allemaal heerlijk, lekker niksen, met jullie fijne mannetjes op het strand zitten en gewoon heel veel tijd voor elkaar hebben. Zo fijn dat jullie dit mee kunnen maken.
    Leuk om Oren en Eli op de foto's te zien, wat is Eli zijn haar gegroeid!
    En ach Dick stoppen met roken dan maar als je weer de Nederlandse prijzen ziet.... of genoeg inslaan om eenmaal terug even door te kunnen gaan haha. Vakantie is ook geen goede tijd om te stoppen, toch?

    Nou hier nog altijd alles prima. Jeetje wat saai dat ik weinig te melden heb. Misschien toch een beetje sleur... ;)
    Mae doet het super op school, heeft het erg naar haar zin en wordt al aardig bijdehand, gelukkig was ze dat nog helemaal niet dus dat scheelt... Vorige week haar eerst officiele gymwedstrijd gehad en helemaal trots op haar medaille. Zo schattig!
    Mark en ik gaan zaterdag een weekendje naar Leeuwarden. Even gezellig samen weg, veel zin in. En verder dus weinig spannends hier in Assendelft. Maar met genoeg nieuwe veranderingen rondom het school gaan dat ik wel weer even voort kan.
    Ga maar lekker verder genieten, lees hopelijk gauw weer nieuwe avonturen. Liefs Fem

    BeantwoordenVerwijderen