ELVIS HAS LEFT ASIA

vrijdag 4 februari 2011

Luxe

Net wakker geworden in Howdy relaxing hotel.....wat een naam. En wat een luxe hebben we hier.
Het ziet er allemaal prachtig uit. De kamers, het zwembad en het bed....mijn god het bed....wat sliep dat heerlijk. Howdy hotel is in Krabi....iedereen die daar ooit eens komt raad ik dit hotel van harte aan. Om 10 uur worden we kostenloos naar de boot die ons naar Koh Jam zal brengen gebracht. Geen luxe meer, geen electriciteit....Maar alle andere dingen we we voor gekomen zijn. Strand, zee en lekker aan klooien zonder iets te hoeven en ergens echt op te letten.
We zijn gelukkig en blij met de keuze deze maanden hier te zijn. Waarvan er al weer 1 hele maand op zit....snel hoor.
 Met de rust op Koh Jam dus ook geen internet (of beperkt) tot over een dag of 5 of 7. Maar blijf af en toe even kijken want je weet maar nooit, en blijf reageren op de blogjes want dat vinden we erg leuk om te lezen en die volgerknop indrukken natuurlijk!!!

1 opmerking:

  1. Weer zo'n leuke foto van jullie allemaal. Thailand is fotogeniek. Eli kijkt of hij wil zeggen: kom niet aan mijn moeder want ik mep erop. Inmiddels is het adres dus Koh Jam. Zag er op internet niet onaardig uit. Hoop dat ze lekkere bedden hebben. En leuke kindjes voor de jommes. Hier stormt het. Mijn kapsel dus weer in de war. Morgen met Thea de hort op en zondag met Elly naar opera pietje. Mijn sociale leven is bloeiend. Geniet van Koh Jam. Liefs, j.m.

    BeantwoordenVerwijderen