ELVIS HAS LEFT ASIA

vrijdag 11 februari 2011

Moet van Dick

Ik moet wat schrijven op de blog van Dick. Eigenlijk wil hij t liever niet, want ik ben wat saaier en vertel meer over wat we doen en gaan doen dan hij. Maar hier ga ik dan.
We zijn nog steeds op Koh Jam. Zouden eigenlijk vandaag vertrekken....maar waar naar toe? Maar bovenal waarom? We hebben het hier lekker, de jongens hebben het naar hun zin en aan de Duitsers zijn we nu wel gewend. Nu gaan we de 14e. Het plan is om een dag of 2 naar Koh Lanta te gaan, dan met de boot naar Koh Lipeh, waarvan we weten dat het niet zo al zijn als we zouden willen. Maar er gaat een boot rechtstreeks naar Maleisie, te weten Langkawi. Daarvandaan kunnen we weer makkelijk naar Penang en dan naar Medan, Sumatra.
Maar alles is "subject to change". Want het ziet er dan wel naar uit dat we achter elkaar 4 eilanden aan zullen doen die niet geheel naar onze gading zijn.
Verder hebben we een slang in onze bungalow.....hij is groen met wit en huist in onze badkamer....onder de dakbalken. Men zegt dat ie niet gevaarlijk is en dat ie niet naar beneden zal komen. Klamboe dicht en tentjes op slot.
Verder.....tja verder....'s nachts bedenk ik van alles te vertellen....komt het erop aan dan krijg je dit....ik weet niet meer te vertellen dan dit.
"hoe saaier jij jouw stuk schrijft, de makkelijker ik kan scoren" dat zegt ie nu. Fijne man he?

6 opmerkingen:

  1. Bedoel je dan dat je niet naar de maleisische eilanden en Indonesiƫ wilt? Je kunt ook vanaf langkawi naar kul vliegen en vanaf daar ligt de wereld weer aan je voeten........ Is niet duur....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bali, Flores, de Gilis bij Lombok ook heel mooi en waarschijnlijk beter weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eilanden geleden had Dick al een writer's block. Dan mag jij er nu ook wel een hebben. Toch? 't Regent hier cats and dogs, dus voor zo'n groen/wit slangetje draaien wij onze hand niet om. Ben benieuwd wat uiteindelijk de volgende reisbestemming zal zijn. 't Klinkt allemaal een beetje als een luxe probleem. Ik ga naar de markt en de Hema. Geen keuze kan reuze makkelijk zijn. Veel liefs voor allemaal. niet moe meer

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @moe: Oren hadwel met je meegewild. Hij heeft het vandaag meerdere keren over de Hema gehad. Goeie opvoeding?! enja het is een luxe probleem. Ik/wij klaag ook niet :)
    @Linda De Gilis zijn we al eens geweest, bali hoeft ook niet echt. En we gaan zeker naar de maleisische eilanden. maar dan pas in maart. ze zijn dan pas open. Pulau Tioman zou eerder kunnen. we moeten ons ook nog verdiepen in de vluchten. tot nu toe niet echt iets goedkoops kunnen vinden. Maar ik heb dan ook gekeken rond het Chinese nj. Zoals mam al zegt t is een luxe probleem en we maken ons totaal geen zorgen:) liefsz enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zucht:........ Wat een heerlijk luxe probleem!
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij mag mee. Gezellig. Eli mag ook mee als hij zin heeft. Ging canvas tas ophalen waarop foto van H. Klok en assistent was afgedrukt. Helemaal zelf via internet geregeld. Is te zien ook. Erg he zo'n tas. Herkennen jullie me misschien aan op Schiphol op 31/3. Inmiddels besloten waar jullie naar toe gaan? Ben zeer benieuwd. Liefs en geniet nog maar een dag van Koh Jam. J.m.

    BeantwoordenVerwijderen