ELVIS HAS LEFT ASIA

dinsdag 8 februari 2011

"spending my days with counting the crabs
and looking at maps of faraway and distant places
wondering what life would be like
if it was like this every day
miles and miles of sandy beaches
scorched by the sun and everything itches
no mo' work no mo' problems and would I miss it?
think I would and I even think I could
if it wasn't for this heat melting away that mood
I'm living of air
I've trown away my shoes
love every grain of sand
I've got the island blues...."

from: -Big city island living- by D.Strong

2 opmerkingen:

  1. Fraai gedicht van de hand van D. Strong. Getalenteerde familie met een dichter en 2 voetballende zoons. Heeft moeder ook nog onvermoede gaven? In ieder geval hebben jullie geen last van heimwee. Dat komt pas na 31 maart. Vandaag hier voorzichtig voorproefje van de lente. Heb je nieuwe zonnebril? Zag jullie huidige resort op internet. Weet je al wanneer je naar Koh Lanta gaat? Liefs, moe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, ja, jongens en meid! The island blues, hij is er dan eindelijk ingehakt! de kleur zit er inderdaad op bij de boys, en spot ik een vitamine tekort bij oren? of komt de herpes van de zon? laten we het daar maar op houden. lekker hè babette, roken! Ik heb het moeilijk, niet normaal, ben ook van plan om me er maar aan over tegeven, al die frustraties, geen zin in hoor. Zit lekker alleen op mijn kantoor (ben eigenlijk dus aan het werk), maar mijn leidinggevende heeft net het pand verlaten, dus heb even het rijk alleen, om zo mijn precious tijd aan jullie te wijden. Boys and girls enjoy te ride, for aslong it's lasting and speak to you laters alligators (ik wordt helemaal internationaal!)Love and kisses Lobke

    BeantwoordenVerwijderen