ELVIS HAS LEFT ASIA

donderdag 13 januari 2011

D:Babette is alleen op pad naar het dorp, stukje kostenbesparing, om wat bare essentials aan te schaffen als fruit en een aansteker. Eli ligt in z'n tentje en O. is aan het DS'en dus heb ik, trouwe volgers, even tijd om jullie op de hoogte te houden van het inmiddels heerlijk saaie leventje dat we hier leiden. Vandaag begon anders dan anders want het regende en dan bedoel ik ook regen met een grote R, luchtvochtigheidsgehalte 110%. Lucht met een aquatisch gehalte om een bruinvis jaloers te maken. Nu niet meer, het is gestopt. We wilden vanmorgen naar een schijnbaar paradijselijk resort hier twintig miuten vandaan klimmen, (ja, er is leven achter de rots) maar dat stellen we dan maar uit tot morgen. Of niet want als het er niet van komt is het ook goed.
We zitten hier te lang, merken we aan onszelf en de kids maar tot zondag geboekt\betaald en de nieuwe locatie verwacht ons dan ook pas.Ik hoop trouwens dat B. boattickets koopt want dat was een van de redenen om naar town te gaan maar die stonden niet op het lijstje bedenk ik me nu. Ik vind de verveling prima en kom heerlijk tot rust maar de niksheid komt voor sommigen onder ons wellicht wat vroeg op de reis.
B. is terug.
Met fruit, Nutella en vuurwerk.
En boottickets, twee, nu Oren nog aan z'n verstand peuteren dat hij komende zondag drie is...
Dan gaan we naar koh Phangan, het eiland hieronder. Waar mamma en papa in het jaar 2000 onder het genot van een mushroom-shake welhaast delirisch het nieuwe millenium inluidde. Gouwe tijden.
Geen aansteker? Wat moeten we dan met vuurwerk?

1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto van Eli. Ben blij dat het saai en rustig is. Kom je bij voor je aan het echte werk begint. Gaat het slapen nu wat beter? Ik heb echt nergens last van. Nou, laat het volgende bericht en foto maar doorkomen. Is Oren er al van op de hoogte dat hij weer 3 is?
    Liefs, j.m.

    BeantwoordenVerwijderen